august

01.08.2010 22:02

 no dneska je prveho augusta, tak by sa hodilo nieco napisat. uz dlho tu nikto nebol, co ma dost stve, kedze tu chodim iba ja. no nevadi. aspon nieco. taak baby su uz z chorvatska doma. blog nenapisali lebo som im to zabudla povedat ale hadam ho napisu.tanca v stredu odchadza do chorvatska na dovolenku na 10 dni.

fuu co sa tyka monstertruckov poviem to nezne....nic moc....kukali sme z panelaku a tych 8€ by som za to nedala. moc male parkovisko. moc veci sa tu nedalo uskutocnit ale tak predsa len nieco. ako aj tak klobuk dolu :-)

teraz hody :D. no pocasicko vyslo teda. staale prsalo. teda lialo. kolotoce sa tocili, my ani nie. stankov tu bolo do aleluja. no v sobotu sme aspon cosi pochodili. no nedela sa travila u tanicky hranim spolocenskych hier :D  takze zas raz vydarene hody :D

a kinematograf...videla som jeden film ani to nie cely. bol to nestyda. no zdekovali sme sa skor lebo polku bab to aj tak nebavilo.aj tak cez tyzden parkrat prsalo alebo dokonca burka......cize great :Dale zas vo stvrtok sme kukali na luke pach krvi aale zacalo prsat tak sme to zbalili a sli ku terke to dopozerat .

 

no a tak------>

 

                                            MAJTE SA

                                                                                                                                                  Janca 

Späť

Vyhľadávanie

© 2010 Všetky práva vyhradené.