Croatia - Šibenik

25.08.2010 22:48

Síce troška oneskorene ale predsa, napíšem niečo o 10 dňovom pobyte v Chorvátsku :)

Bol to rodinný výlet, cesta trvá približne 11 hodín aj s cik pauzami :P Prespala som asi 2/3 cesty pretože sme vyrazili skoro ráno

Ešte sme len dorazili do cieľa a už sme sa vytešovali že sme tam. Vybaľovanie bolo bleskurýchle a ani sme sa poriadne nenajedli a boli sme na pláži

BRRR !! voda bola prvé dni studená, ledva po kolená sa tam kupali ,ale slovenskí otužilci to nevzdali :D hej hou ! ide sa kúpať

Mali sme troch žralokov/ hadikov (penove trubice) ktoré boli denne využivané lebo bola s nimi najväčšia haluz.. ktoby to bol povedal

Segra milovala potápanie a bratranec naháňal ryby so sieťkou

Pár dni po nás dorazili aj Českí turisti, to bolo srandy... ako sa na čechov patrí

Často sme s nimi po večeroch vykecávali a popili a aj zahrali žolíky, activity a aj kocky ( skoro všetko povyhrávali!!)

Niekedy sme si urobili výlet do SOLARISU, miestečko s hotelmi ale pri pláži sa hral volejbal, karty a chodilo sa na drinky do vodného baru (skvelý)

Nalievala som sa tam mojitom :D neuveriteľné silné bolo ! asi ma chcel barman opiť ;-) mal to ale márne rýchlo som sa zdekovala:D aby mi to na tom slnku moc neudrelo na hlavu

Výlety sme mali aj do mesta Šibenik na suveníry, príjemné prechádzky večerným mestečkom

Boli sme aj par dni pred odchodom v Medugoriji - miesto zjavenia Panny Márie

stretali sa tam ľudia s rôznych kútov sveta

2 krát za celú dovolenku prišla aj francúzska návšetva z dedinky odvedľa. S Floriánom, s ktorým som odfotená na fotke sme sa zoznámili a rozprávali sme sa ale zväčša len anglicky lebo moja francúzština nepatrí medzi moje silné stránky=)

 

Takže takto som ja v celku preživala 10 dní mimo domova

BY TAŇUŠ

Späť

Vyhľadávanie

© 2010 Všetky práva vyhradené.