Konecne domaa

15.07.2010 22:16

  Po tyzdni som konecne doma. Let spat uz nebol taky hrozny. Horsie bolo pocasie, ktore bolo tu. Ako som vysla z letiska v BA, dostala som poriadnu facku. Taka horucava. Takmer som sa uskvarila. No nastastie cesta z BA do KNM ubehla rychlo. Trvala asi 1,5 hodinky (God bless that highway :D and my cousin :D )

 Sla s nami aj jedna Irka. No co, ked som jej poriadne nerozumela :D. Nevadi :D. 

 Teraz mam vcelku dost prace lebo musim roznasat veci, ktore som priniesla kamaratom. Dufam , ze ich to potesi. Aj ked su to len drobnosti :D.

 Aaa co sa tyka Dublinu : ODPORUCAM!!! Krasne mesto, ktore ma neuveritelny sarm. Velmi na mna zaposobilo. Tie domceky, ten vzduch, ti ludia......no nieco skvele. Ludia su tam uuuuplni pohodaci. Ale to som si vsimla, ze aj v taliansku su taki a aj v Prahe vcelku (to skor ignoranti :D). No vzduch cistucky morsky.....dalo sa ja dychat, nie ako tu. A architektura. No je tam vela kostolov, najma v gotickom slohu. A potom tie domceky. Vacsinou tehlove domceky s dverami namalovanymi na cerveno, zeleno, modro, zlto......... A modrenejsie stavby boli kombinacia skla a tehal. Popripade sa nasli aj sklenene domy. Najzamejsie veci: tak v prvom rade the spike (špica), postavena na pocest milenia (aj ked sa dostavala az v 2003) a meria 120 metrov. Je to dost dobry zachytny bod. Potom budova hlavnej posty. Nadherna starsia budova. Potom je to park St. Stephen green. Obrovsky park, kde ked je pekne sa chodi oddychovat. To sa mi paci na irsku, ze sa vedia postarat o tu zelen alebo vobec o mesto. Potom este Graffton st. Mala by to byt najbohatsia ulica. Hmmm Howth. Je to poloostrov. Ak chcete vidiet utesy tak sa tam oplati ist. Dublin Castle...no tam som nebola ale je to tam :D aa sice to nie je este vsetko, je toho ovela viac ale mne sa tu uz nechce pisat :D.

 Tak a o Slovensku tu nejdem pisat. Zbytocnost.......aaaale to zas nie. Aj nasa krajina je krasna ale malo vyuzita a ak aj ano tak na nespravnych miestach.

 Sooo that´s all. No vsetko to isto nie je ale aspon cosi. 

 

                                                                                                      Uz z kysuce Janca :-)

Späť

Vyhľadávanie

© 2010 Všetky práva vyhradené.