Leto

08.07.2010 20:08

Leto prislo. Je to poznat aj na nasej ulici. Zuzka s Miskou odisli do Chorvatska na tri tyzdne a vratia sa 24.7.  Ja som dneska odletela do Irska za sestrami a vratim sa 15.7.....uuuf let bol namahavy ale prezila som. Uvidim ako sa pojde naspat. Ved dve hodiny nie su az tak vela. Ale vo vzduchu je to cela vecnost. Terka ma brigosku v Tescu. Tak uz ma tiez menej casu. Ale ved teraz na ulici prakticky nikto nie je. Tanicka ani neviem co robi. Viem, ze aj ona pojde na dovolenku ale az v auguste.

Ako kazdorocne budu u nas Jakubovske hody [24.-25.7.]. Kto vsetko na nich bude vystupovat vam nepoviem aaale viem ze isto bude kopec srandy. Zas sa vytocime na kolotococh, pochodime po stankoch a isto sa bude cosi diat aj na namesti. Myslim, ze tam bude aj nejaka rockova skupina. To jedine, co som si zapamatala.

Potom sa po druhykrat v nasom meste bude konat Bazant Kinematograf. Bude znova na namesti od 26.-30.7. a budu sa prehravat filmy ako Nestyda, Bobule 2, Pokoj v dusi, Kawasakiho ruze a Libas ako buh [asi :D]. Ma sa to konat iba ak bude dobre pocasie, popripade nesmie silno fukat. A este jedna vec, je to zadara :D. Coz je uplne uzasne. Podla mna :D. Je to jeden zo sposobov ako ludi uputat na slovenske a ceske filmy, ktore podla mna uz maju aj nejaku tu uroven.

Co sa este bude diat v auguste v nasom mestecku ani srnka netusi:D aale mohlo by sa nieco. No na nasej ulici uz v auguste bude ruch......pevne v to verim.....a ak nie na nasej ulici aspon niekde kde budeme my. Baby z Jesenskeho :]

 

 

                                                                                                              Priamo z Irska [Dublinu] Janca :P

[drzte mi palce ked budem letiet naspat :D]

Späť

Vyhľadávanie

© 2010 Všetky práva vyhradené.