odmlcanie...

19.12.2010 10:56

 tak po dlhej odmlke som tu opat...

......mozno tu prinesiem aj nejake novinky a tak

....zacneme kde sme skoncili......medzirecou ciarky a take veci nie su podstatne :P

....taakze skola je v plnom prude...o tom som uz pisala v novinkach....a tak teda ucime ako sa da....terka sa uz chysta maturovat....miska a zuzka sa pripravuju na monitory a ja s tancou sa snazime to dotiahnut k uspesnemu skonceniu tohto rocnika :D hmm u bab uspechy neviem...teda nepamatam ale u mna bola som 1. v anglickej olympiade...uvidim ako mi to pojde na gyme v okresnom kole....v pondelok sme mali na skole turnaj vo volejbale asi teda vianocny...boli sme 3. coz nie je moc dobre ale budeme mat aspon nove dresy :D 

...uz sme sa boli aj sankovat.....no vacsina z nas ochorela...ja tiez :D ale uz sa to da a myslim ze aj baby su na tom lepsie :))

...hmm ako sa tak pozeram von z okna a rozmyslam co tu este napisat.....snehu mame toho roku neurecno :D:D zima ako v rusku :D ale aspon je konecne krasna biela a ladova zima :) a mame krasne vyzdobene namestie :D teda aspon mne sa to paci :D:D

...dalsia vec co ma napadla HALOWEEN...ten sme oslavili patricne :Dv kostymoch a prechadzkou po namesti :D a este nakoniec aj baby spali u mna :D bol to curbes....hadam sa aj k fotkam niekedy dopatram :D

....teraz trosku do buducnosti- blizia sa VIANOCEEE tak som zvedava ako ich oslavime.....hadam aspon nejako.....netusim co babam kupit pod stromek :D ale nejaky napad mam ale.......JE TO VO HVIEZDACH :D a tu to pisat isto nebudem :D ci? :P 

....a na SILVESTRA to pojdeme asi odtancit na namestia jak je zvykom :D aj ked :D no :D viete ako :D mna to tam az tak netaha ale dajme tomu :Dved konci stary rok a treba ho nejako "dostojne" odprevadit :D 

 

 

KEBY co tak sa MOZN0 ozvem :D 

 

                                                                                                                                         JANCA :P 

Späť

Vyhľadávanie

© 2010 Všetky práva vyhradené.